TRZY POLSKIE PROJEKTY NA DOK CO-PRO MARKET

Poznaliśmy już wszystkie projekty zakwalifikowane do tegorocznego DOK Co-pro Market odbywającego się podczas części branżowej festiwalu DOK Leipzig. Wśród wybranych tytułów znalazł się „Grudzień” Grzegorza Piątka, „The Home Movie” Anu Czerwinski oraz „Divia” Dmytro Hreshko.

DOK Co-Pro Market to trwające 2 dni sesje spotkań na żywo i dzień online, które mają na celu zachęcić producentów do nawiązywania współpracy i międzynarodowych koprodukcji oraz pomóc im zdobyć źródła finansowania. Poza spotkaniami ‘one-to-one’, w programie Co-Pro Market znajdują się też wspólne debaty i studia przypadków poświęcone możliwościom i wyzwaniom związanym z międzynarodowym rynkiem koprodukcyjnym. Spotkania DOK Co-Pro Market odbędą się 9-10 października, a ich część online 16 października.

Wśród wybranych projektów znalazły się polskie koprodukcje.

„Grudzień” Grzegorza Paprzyckiego, produkowany przez Telemark (Polska) i Just A Moment (Litwa)

„The Home Movie” Anu Czerwinski, produkowane  przez My Way Studio (Polska)

„Divia” Dmytro Hreshko, produkowane przez UP UA STUDIO (Ukraina), Gogol Film (Polska)

Listę wszystkich zakwalifikowanych projektów można znaleźć tutaj.